fbpx

Laura: “It’s where dreams come true”

De afgelopen twee jaar ben ik met Travel Orlando naar Orlando geweest.
Daar ging ik dan. Onderweg met mijn koffer naar Schiphol Airport. Voor mij was dit de eerste keer dat ik op vakantie ging met mensen die ik nog niet kende, super spannend dus.

Ook was het voor mij de eerste keer dat ik een verre reis maakte. Gelukkig hadden we al met elkaar afgesproken onder het genot van een hapje en drankje waardoor de spanning al een stukje minder was omdat je elkaar al een keertje had gezien.

Eenmaal aangekomen op Schiphol Airport gingen we met elkaar inchecken en toen kon de reis beginnen.

We een goede klik met elkaar en hadden al snel de grootste lol. Zelf had ik af en toe wat last van heimwee, maar de groep heeft mij hier heel erg mee geholpen en dus had ik er niet zoveel last meer van.

Eenmaal aangekomen na een lange vlucht van 9,5 uur waren we dan eindelijk in het mooie Orlando. Toen we de auto’s hadden opgehaald kon ons Orlando avontuur beginnen en ik had er zoveel zin in.

Toen we de volgende dag wakker werden kon ons Disney avontuur beginnen. Er werd elke dag in goed overleg afgesproken naar welk park je wilde gaan.

Wij hadden het zo gezellig met elkaar dat we eigenlijk elke dag met de hele groep naar hetzelfde pretpark wilde gaan.

Disney is in één woord fantastisch. Het is daar zo mooi en leuk. Het is echt een droom om daar rond te lopen.Je hebt in totaal zes Disneyparken waarvan twee waterparken zijn. Elk park heeft zijn eigen thema en elk park is uniek. Elke dag weer is het zo mooi en bijzonder om daar rond te kunnen lopen.

Naast Disney heb ik het tweede jaar ervoor gekozen om ook naar Universal te gaan. Als Harry Potter fan kijk je daar je ogen uit. Universal is heel anders dan Disney maar o zo leuk. Hou je van achtbanen en wat uitdagende attracties? Dan moet je zeker naar Universal gaan.

Zelf houd ik onwijs van Harry Potter en wauw, het leek wel alsof ik een droom liep. Het is echt alsof je in de echte Harry Potter wereld terecht bent gekomen. Het was zo onwerkelijk maar zo mooi.

Naast alle pretparken zijn er ook zoveel andere leuke en mooie dingen te doen. Zo zijn we gezellig met z’n allen gaan shoppen in de outlets, gaan kanoën op de Crystal river, wandelen en koffiedrinken in het mooie Celebration en ga zo maar door wat voor leuke dingen je allemaal kan doen.

Lekker elke avond eten met elkaar snacken, spelletjes doen, de leukste gesprekken voeren aan het zwembad en zo kan ik nog veel meer opnoemen.

Voor mij zijn dit echt de mooiste reizen van mijn leven geweest. Ik heb zo erg genoten van al het moois en de fantastische groepen. Ik heb vriendschappen gesloten die ik me niet beter had kunnen wensen.

Het liefste zou ik daar nooit meer weg gaan. It’s where dreams come true.

De reis van m’n leven!

14 september 2023 was het eindelijk zover. Na hier dik een jaar naar uit te hebben gekeken mochten we dan eindelijk op reis naar Orlando met de heren en dames van TravelTheMagic. Door persoonlijke omstandigheden wist ik dat dit de

Lees verder »

Orlando of Anaheim? Allebei!

In mei 2023 ben ik met Travel the Magic voor het eerst naar Orlando geweest. Het was een onwijs leuke reis, dus na terugkomst in Nederland kriebelde het snel weer om nog een keertje mee te gaan. Toen de 10-daagse